Nu är det inte långt kvar.


Nu är det inte många dagar kvar innan vi sätter fötterna i Krakow för första gången tillsammans.

Hallå hallå :)
Nu har jag tagit mig i kragen och skaffat en blogg till oss allihopa.
Jag och Sandra satt i ungefär 2 timmar och gjorde den här designen, så vi får hoppas på att alla är nöjda nu (;
Om bara några få dagar så är vi framme i Polen, om nu allt går som planerat, men det måste det ju bara göra!
Snart står vi där framför vårat mål och känner oss...mållösa. Ironiskt nog.
Skriv gärna ner era egna tankar och funderingar kring den här resan. Det är guld värt.

/Johanna

Kommentarer
sanna sa:

åh vad fint ni gjort tjejer :o :D

verkligen as nice :) vore ju nice om alla kunnde skriva i den, men att inläggen kontrolleras av någon ;p men det kanske inte går? höhö.

men verkligen as nice hörni :D :D

inte långt kvar nu :') <3

Datum: 2010-05-05 Klockslag: 22:26:01
seeeekret sa:

Skit fin design :P

Datum: 2010-05-05 Klockslag: 23:01:28
Yukito-san sa:

Jag anar att det är en snygging som har skrivit det där inlägget (; <3

Datum: 2010-05-05 Klockslag: 23:53:21
Hemsida/Blogg: http://kattmat.se
Johanna Gunne sa:

Åh va duktiga ni är! Jätte fin blogg :) Bra jobba <3

Datum: 2010-05-06 Klockslag: 11:59:54
Hemsida/Blogg: http://johannagunne.blogg.se/
mariagunnars sa:

grymt fint :D <3

Datum: 2010-05-10 Klockslag: 18:34:17
Anonym sa:

Vilken fin hemsida, bra jobbat. Nu är ni äntligen på väg och kommer får uppleva minnen för resten av livet.

Datum: 2010-05-11 Klockslag: 21:01:56

Lämna en kommentar

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0