Hemma igen.


Söndag morgon 01.12.
För ett par timmar sedan kom vi hem igen. Vi kom t.o.m tidigare än vad programmet sa. Allt har klaffat jättebra på resan och vi har kunnat följa programmet precis så som vi tänkt. Helt fantastiskt att det blev ännu en otroligt fin resa, och vilka ungar! Lite slöa för de sov mer än nån annan tidigare gruppp men så har de varit riktigt PÅ också. (Det var de andra också!)  Ni som vill läsa vad eleverna, föräldrarna och lärarna upplevde på resan och vad jag och de har för tankar efter resan kan följa den här bloggen den närmaste tiden. Själv sitter jag "som klistrad" och väntar på nya spännande inlägg..... Undrar vad de kan innehålla?

TUSENTALS MED TACK alla ni som jag fick dela årets resa med. Ingen nämnd, ingen glömd. Alla har bidragit med sin bit men några av er har satt extra djupa och varma spår i mig skall ni veta.

Nu skall jag lägga mig och sova riktigt riktigt gott och riktigt länge!

//Reine

Kommentarer
ellinore hillring sa:

tusen tack själv reine & tusen tack från mig till ALLA er andra, vare sig få ord vart utbytta eller långa konversationer kändes det underbart att jag fick vara där med just ER!

Datum: 2010-05-16 Klockslag: 19:31:21
Hemsida/Blogg: http://ellinorehillring.blogg.se/

Lämna en kommentar

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0